
Сергій
Іванович закінчив Чернігівський державний педагогічний інститут
ім. Т.Г. Шевченка, факультет фізичного
виховання.
Працював в Київському інституті Внутрішніх Справ на посаді викладача фізичної культури.
Загальний педагогічний стаж - 12 років. Вчитель вищої категорії. Приймав участь у районному конкурсі «Вчитель року», де зайняв 2 місце. Нагороджений грамотами Печерським районним відділом освіти, Печерською Районною Державною Адміністрацією в м. Києві, та грамотами Печерської гімназії №75.
Протягом навчального року, учні гімназії постійно приймають участь у районних змаганнях, де займають почесні місця. Гурток відвідують учні з 1 по 6 клас.
Спортивні ігри мають велике оздоровчо-гігієнічне значення. Методично грамотно організовані заняття сприяють правильному формуванню підростаючого організму, гармонійному розвитку дитини. В процесі занять спортивними іграми розвиваються практично усі м'язи людини, в тому числі і серцевий м'яз, розвиваються і зміцнюються органи дихання, зміцнюється кісткова система, підвищується рухливість суглобів і загальна еластичність м'язів.
Систематичні тренування юних гравців сприяють вихованню цілеспрямованості, сили волі, настирливості в досягненні цілі, працьовитості. Тренування та участь у змаганнях сприяють також і розвитку дружби, вмінні працювати в команді, підпорядковувати свої дії досягненню загальної цілі, почуття обов'язку і відповідальності, поваги до своїх суперників та партнерів.
Спортивні ігри - важливий засіб розвитку у учнів швидкості, сили, витривалості, спритності та інших важливих моторних якостей.
В ході навчально-виховного процесу зі спортивних ігор розв'язуються такі завдання:
- Зміцнення здоров'я та сприяння правильному всебічному фізичному розвитку учнів;
- Розвиток основних рухових (фізичних) якостей (сили, витривалості, швидкості, спритності тощо);
- Набуття необхідних теоретичних і методичних знань в області спортивних ігор, гігієни та самоконтролю;
- Оволодіння основними прийомами сучасної техніки і тактики гри;
- Виховання сміливості, дисциплінованості, працелюбності, відчуття дружби тощо;
- Активний відпочинок від навчально-розумової діяльності;
- Зняття психоемоційного напруження.